اجاره فیش حقوقی

تامین فیش حقوقی جهت ارائه به دادسرا ، دادگاه و مراجع قضایی بمنظور آزادی زندانی و متهم ظرف مدت 72 ساعت کاری توسط تیم حقوقی وثیقه گذار انجام میشود ، تامین و اجاره فیش حقوقی توسط کارشناسان حقوقی این مجموعه در سریعترین زمان ممکن انجام میشپذیرد.

# عنوان شرح
1 خدمات تامین فیش حقوقی
2 توانایی تامین فیش کارمندی از 100 میلیون تا 1 میلیارد
3 قیمت سالیانه اجاره فیش حقوقی 13 الی 15 درصد قرار
4 قیمت شش ماهه اجاره فیش حقوقی 10 الی 12 درصد
5 محدوده فعالیت تامین فیش حقوقی اجاره ای در سراسر کشور
6 مدت زمان تودیع فیش 4 الی 24 ساعت
7 تعداد پرونده موفق 24000 پرونده

منظور از تامین قرار با فیش حقوقی چیست ؟

وثیقه در لغت به معنای محکم و آن چیزی است که موجب اعتماد و استواری شود. واژه فیش حقوقی در دادگاه ها و پرونده های کیفری زیاد شنیده می شود. در واقع فیش حقوقی کارمندان رسمی به عنوان نوعی از وثیقه و ضمانت محکم کاری در پرونده های کیفری از طرف قاضی پرونده در نظر گرفته می شود. به طور کلی دستورات تأمین کیفری یک دستور محدود کننده آزادی محسوب می شود و وسیله ای برای تضمین حضور متهم در مراحل مختلف تحقیقات مقدماتی، محاکمه و اجرای حکم است. اجاره سند و یا اجاره وثیقه ، اجاره فیش حقوقی یا اجاره جواز کسب زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که متهم و خانواده وی نتوانند ضمانتی را برای ارائه به دادگاه برای آزادی موقت ارائه کنند. اجاره اسناد برای زندانیان کلیه جرائم برای دادگاه ها و دادسراهای کل کشور انجام می شود.

توجه داشته باشید که بطور کلی دادگاه تعیین خواهد کرد که چه تضمینی برای آزادی زندانی تا تاریخ دادگاه لازم است. در این بین شاید مهم ترین مشکل ارائه ضمانت نامه ای باشد که شامل سند یا فیش حقوقی باشد. شاید در آگهی های روبروی دادسرا خوانده اید: «اجاره فیش حقوقی کارمند رسمی» و شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا امکان اجاره فیش حقوقی یا سایر مدارک وجود دارد و در صورت مثبت بودن پاسخ، چگونه و با چه روشی می توان این کار را انجام داد؟

خدمات اجاره فیش حقوقی توسط تیم حقوقی وثیقه گذار

گروه تخصصی وثیقه گذار ضمن تامین انواع قرار وثیقه میتواند قرارهای کیفری را با اجاره فیش حقوقی تامین نماید ، این مجموعه توانایی آنرا داشته که فیش های حقوقی از 20 میلیون تومان تا 500 میلیون تومان را درکمترین زمان ممکن تامین و تودیع نماید ، وکلای حقوقی مجموعه ما میتوانند ضمن پذیرش وکالت شما کلیه فرایند مرتبط با کاهش قرارهای صادره متهم در مراجع قضایی را پیگیری و انجام دهند. از خدمات سایت حقوقی وثیقه گذار می توان به ارائه فیش حقوقی برای جرایم مختلف اشاره کرد که طی آن در ازای توافقی برای مدت معین و به تناسب ارزش ملک و فیش حقوقی، این امکانات به شخص درخواست کننده ارائه می گردد.

نحوه اجاره فیش حقوقی

بمنظور تامین فیش حقوقی میتوانید با تیم ایران سند و کارشناسان این مجموعه همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 20:00 شب در ارتباط باشید ، کلیه فرایند مشاوره و استعلام هزینه های اجاره فیش حقوقی بصورت رایگان توسط کارشناسان این مجموعه اعلام میشوند.

هزینه اجاره فیش حقوقی برای زندانی

مطور معمول اجاره فیش حقوقی بصورت 6 ماهه و یا 1 یاله انجام میشود و هزینه آ« در بدو قرارداد میبایست توسط شخص اجاره کننده به فیش گذار پرداخت شود . در اینصورت فیش گذار میتواند برای مدت تعیین شده ضمانت شما را نزد مقام قضایی انجام دهد.

سوالات متداول درباره اجاره فیش حقوقی

در این بخش سوالات متداول در زمینه اجاره و تودیع فیش حقوقی ذکر و به آنها پاسخ داده شده است ، شما همچنین میتوانید بمنظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت وثیقه گذار تماس بگیرید و سوالات خود را با تیم ما مطرح نمایید.

سوال : هزینه اجاره فیش حقوقی چقدر است؟

پاسخ : هزینه اجاره فیش حقوقی برای مدت یک سال  جهت تودیع در مراجع با توجه به میزان قرار متغییر بوده و این هزینه بین 13 الی 15 درصد میزان قرار میباشد.

سوال : چه مدارک و الزاماتی برای اجاره فیش حقوقی لازم است؟

پاسخ : بمنظور اجاره فیش حقوقی برای تودیع به مراجع قضایی ، خانواده متهم باید حاضر باشند ضمانت او را توسط چک و سفته نزد فیش گذار انجام دهند.

سوال : مدت زمان تودیع فیش حقوقی چقدر است؟

پاسخ : مدت زمان تودیع فیش حقوقی با توجه به میزان از 2 الی 4 روز متغییر است .

توجه داشته باشید که دادگاه هر سند ملکی یا فیش حقوقی را که مطابق با مبلغ قرار صادره توسط قاضی پرونده باشد را از متهم یا از اشخاص دیگر قبول می‌کند. یکی از انواع ضمانت هایی که قاضی برای متهمان یا محکومان کیفری در نظر می گیرد فیش حقوقی کارمندان رسمی است. این نوع قرار نسبت به سایر قرارها شدیدتر است، زیرا در هیچ یک از قرارهای تأمین کیفری، مالی در اختیار دادسرا قرار نمی گیرد، اما در قرار وثیقه باید عین مال یا سند مالکیت آن در اختیار دادسرا قرار گیرد.

بنابراین در بین انواع قرارها، قرار وثیقه معتبرترین در آیین دادرسی کیفری است. در واقع این آزادی اعم از آزادی قاتل به قید وثیقه، مشروط است و در صورتی که متهم در زندان باشد و به خاطر آن مرخصی بگیرد، این آزادی موقت به گونه ای است که فرد باید هر زمان که نیاز باشد در مراجع قضایی حاضر شود و در مراحل مختلف دادرسی هر زمان که خوانده شود در دسترس باشد

09339535772